Medlemskap i Norsk Forening for Familieterapi

For årskontingenten får du dette:

• NFFTs medlemsblad "Metaforum" - som utgis digitalt 4 ganger i året.
  • Det velrennomerte fagtidsskriftet "Fokus på familien" som utgis av Universitetsforlaget i Oslo i samarbeid med NFFT, Bufdir, KF, Modum Bad, SFFT, STOK og FFTA. Du mottar bladet i posten og har tilgang til alle digitale utgivelser som medlemsfordel i NFFT via Gnist
  • Gratis deltakelse på mange webinarer i regi av NFFT.
  • Informasjon om seminarer, kurs, videoer og litteratur både fra Norge og utlandet.
  • Muligheter for å presentere det du driver med for kolleger, enten skriftlig i medlemsbladet vår eller muntlig og praktisk på den velkjente årskonferansen som avholdes hvert år. Der kan du også nyte faglig og sosialt samvær med likesinnede.
  • Fortrinnsrett og gode rabatter ved ulike arrangementer innen feltet.
  • Teknisk og evt. økonomisk støtte til egne initiativer innen feltet.
  • Flere medlemsfordeler som du finner i Gnist - medlems-app

Opplysningene som registreres om deg benyttes kun til NFFTs egne aktiviteter.
Medlemsopplysningene kan bli benyttet til å gi informasjon om andre relevante aktiviteter.

Personvernerklæring
NFFTs lover Les
Personvernerklæring NFFT Les
Ved innmelding aksepterer du samtidig disse betingelsene.
Samtykker
Ja, jeg samtykker i at film eller gruppebilde tatt i forbindelse med aktiviteter i foreningen, og hvor jeg inngår, kan publiseres offentlig av foreningen.
Samtykke til publisering av gruppebilde
Ja, jeg samtykker i å motta elektronisk informasjon fra foreningen angående produkter, tjenester og arrangementer som er relevant i forhold til formålet med medlemskap i foreningen.
Samtykke til elektronisk informasjon
Felt merket med rød strek er obligatorisk og må fylles ut.